Vytvoř si vlastní tričko - Originální dárky - Printi.cz
Printi.cz

Nejčastější dotazy

 

Jak vytvořím vlastní produkt pomocí Designeru?

Zvolte si produkt, který chcete upravit vlastním návrhem/textem/obrázkem. Pro výběr produktů klikněte na první záložku "Zvolit produkt", která se nachází v levém menu Designeru. V pravém menu si vyberte velikost, počet a barvu produktu. Barvu produktu můžete změnit i později. Design máte možnost i uložit a sdílet s přáteli.

Jak přidat vlastní motiv k produktu? K dispozici jsou 3 metody:

Přidejte vlastní text - klikněte na druhou záložku "Přidat vlastní motivy". Objeví se dialogové okno "Upravit text", kde si můžete text upravit dle svých představ (font, styl, barvu, velikost, aj.).

Vyberte jeden z přednastavených motivů - klikněte na třetí záložku "Vybrat design", z knihovny obrázků si vyberte motiv, klikněte na vybraný motiv a přidejte tlačítkem "Vložit".

Nahrajte vlastní obrázek - klikněte na záložku "Nahrát vlastní obrázek", zobrazí se dialogové okno pro nahrání obrázku. Vyberte soubor a klikněte na tlačítku "Nahrát". Vyčkejte na nahrání obrázku (Podle velikosti souboru může nahrávání trvat několik vteřin). Vložte nahraný obrázek kliknutím na obrázek. Designer akceptuje následující typy souborů: PNG, JPG, GIF, maximální velikosti 10 MB.

Změňte barvu, velikost a umístění textů, motivů nebo obrázků. Všechny grafické a textové prvky, které jste umístili na váš produkt, můžete dodatečně upravovat. Nejprve klikněte na daný prvek. Ihned se zobrazí panel nástrojů, v kterém můžete změnit barvu, velikost, případně font. 

Metody lze kombinovat a počet motivů nemá přímý vliv na cenu. Cena se počítá automaticky, podle velikosti potištěné plochy.

 

Důležité, na co myslet ještě před objednáním:

Printi.cz není klasický internetový obchod. Každý produkt, který si sami vytvoříte, je vyrobený na zakázku. Takto vytvořený produkt nelze prodat jinému zákazníkovi. Produkty, na kterých je Váš vlastní text, motiv nebo obrázek/fotka, není možné vrátit. Prosíme, abyste si před objednáním dobře rozmysleli velikost, střih, barvu a typ produktu, jelikož produkty opatřené vlastním originálním potiskem, není možné vrátit! V případě problémů se obraťte na naše zákaznické oddělení. Abyste předešli nedorozumění při objednávání produktů, přečtěte si podmínky a návod na používání aplikace Designer. V případě, že nám chcete objednané zboží poslat zpátky, je zapotřebí nejprve kontaktovat naše zákaznické oddělení: Telefonicky na čísle +420 604 485 433, e-mailem na info@printi.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

Každý výrobce označuje své produkty jinak a proto je důležité zkontrolovat skutečné rozměry produktu před tím, než si jej zakoupíte. Pokud máte zájem koupit více než jeden produkt - zvolte si požadované množství. Nakonec klikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Váš produkt se přesune do nákupního košíku a kliknutím na tlačítko “Dokončit nákup", přejdete k pokladně.  

 

Jak mám nahrát soubory, aby tisk vypadal co nejlépe?

Nahrávaná grafika musí splnit následující podmínky: Formát souborů jenom PNG, JPG nebo GIF Minimální rozlišení 200 dpi, 300 dpi nebo více. Maximální velikost souboru 10MB velikost a rozlišení grafiky, se dají upravit v každém standardním programu na úpravu fotografií, např.: Gimp. Obrázek můžete otáčet, zvětšovat, zmenšovat. Zmenšování nemá vliv na kvalitu, ale zvětšování ano. Pokud má obrázek menší rozlišení než doporučujeme, je možné, že se zvětšováním zhorší jeho ostrost a kvalita.

 

Je možné natisknout obrázek bez pozadí?

Ano, můžete mít natisknutý obrázek bez pozadí, pokud jsi v pravém menu zvolíte volbu "Odstranit pozadí". Toto je potřebné označit. Odstranění pozadí je zpoplatněno sumou 200,- Kč za každý jeden obrázek. Bez této volby obrázek zůstává tak jak jsi ho nahrajete/uložíte do Designeru. Bez výjimky. Není možné odstranit pozadí dodatečně, je nutné vyrobit objednávku znovu a zvolit možnost "Odstranění pozadí". Náš grafik odstraní pozadí po zadaní objednávky s funkcí ″odstranit pozadí″ ještě před samotním potiskem, ale pouze v případě, že je vaše objednávka předem zaplacená a máte zvolenou možnost ″odstranit pozadí″. Pokud máte jiný požadavek, prosím kontaktujte nás ještě před vytvořením objednávky. Zkušenější uživatelé si mohou svůj obrázek upravit sami. Pak stačí načíst transparentní PNG do našeho Designeru a není potřeba vybírat možnost odstranění pozadí..

 

Kolikrát budu platit za odstranění pozadí, pokud si chci dát jeden obrázek na více produktů?

Pokud potřebujete vytvořit více produktů se stejným obrázkem bez pozadí, odstranění pozadí budeme účtovat pouze jednou.

 

Jak je třeba prát trička a mikiny?

Prát při max. teplotě 30°C, žehlit při nízké teplotě, nesušit v sušičce, nečistit chemicky, nebělit, žehlit potiskem dovnitř.

 

Na co je potřebný „Můj účet“ a jaké výhody má?

Vytvoření uživatelského účtu „Můj účet“ je zdarma a poskytuje několik zásadních výhod. Máte přehled vaší historie objednávek. Rovněž můžete zjistit stav vaší aktuální objednávky nebo vytisknout fakturu.

Kam se mohu obrátit v případě reklamace?

Jestli jsme vám poslali poškozenou nebo špatně vyrobenou zásilku (např. špatná velikost, zlý potisk, atd), kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení: Tel: +420 604 485 433 nebo využijte náš Kontaktní formulář. Objednávky, u kterých se stala chyba na naší straně, Vám samozřejmě vyhotovíme nanovo a doručíme bezplatně.

 

Mohu objednaný produkt, který mi nesedí nebo se mi nelíbí, poslat nazpět?

Vaše spokojenost je naším cílem. Nepotištěný produkt je možné bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od doručení. Při produktech, které nebyly nošeny, garantujeme vrácení celé sumy. V případě, že nám produkt chcete poslat zpátky, je potřeba ještě předtím kontaktovat naše zákaznické oddělení: Tel: +420 604 485 433 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

 

Kam se mohu obrátit v případě problémů?

V případě jakýchkoliv problémů, se na nás obraťte telefonicky na čísle +420 604 485 433, e-mailem na info@printi.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

 

Co mám dělat, pokud zapomenu své heslo?

Pokud máte registrovanou e-mailovou adresu, pošleme vám nové heslo. Pro obnovení hesla klikněte zde.

 

Minimální částka objednávky?

Produkty si můžete koupit bez potisku. Zaplatíte pouze částku za produkt. Nebo si můžete vytvořit produkt s vlastním potiskem, kde se vám připočte i částka za potisk.

 

Za jak dlouho mi bude objednávka doručena?

V případě, že zvolíte dobírku nebo platbu kartou/paypalem, Vaší objednávku doručíme v průběhu 5 pracovních dnů. V případě platby převodem na účet, je to 5 dní od obdržení platby. Z důvodu náročnosti výroby se doba dodání může prodloužit. Toto může nastat i v období nárůstu objednávek (před Vánocemi). Proto vás prosíme o porozumění. Abychom vám zásilku mohli doručit bez zbytečného prodlužování, je důležité aby jste:

- odeslali přesnou částku a variabilní symbol (VS=číslo objednávky)

- zadali celou adresu dodání s telefonním číslem a vašim e-mailem

- nebyl nutný zásah našeho grafika a další úprava Vašeho motivu (bez předchozí domluvy nebo využití naší služby GRAFIK)

 

Mohu někde sledovat stav mé objednávky?

Aktuální stav vaší objednávky můžete sledovat po přihlášení do Vašeho zákaznického účtu. O změně stavu objednávky, Vás také budeme informovat emailem. 

 

Mohu objednávku změnit nebo stornovat?

Dokud vaše objednávka není ve výrobě, je možné ji měnit nebo stornovat. Můžete to udělat přes telefon +420604485433 nebo email info@printi.cz. V případě dobírky a platby kartou/paypalem jde objednávka do výroby krátce po jejím zadání. V případě platby převodem na účet ji začneme vyrábět po přijetí platby. Objednávku, která je již ve výrobě, už není možné měnit ani stornovat.

 

Doručujete objednávky i mimo Českou republiku?

Zásilky doručujeme i na Slovensko. Cena dopravy na Slovensko je 150 Kč.

 

Kde je možné osobně vyzvednout objednávku?

Výdejní místo - Printi.cz, U Slovanky 9c, 18200 Praha 8)

 

Jakým způsobem mohu objednávku zaplatit?

- Hotově při převzetí zboží (Výdejní místo - Printi.cz, U Slovanky 9c, 18200 Praha 8)

- Dobírkou – Dobírka je možná jen u objednávek v hodnotě do 2500 Kč. 

- Platbou převodem na bankovní účet - při této platbě zadejte přesnou částku a variabilní symbol (číslo objednávky)

- Platba Kartou/Paypalem - budete automaticky přesměrování na platbu

 

Co se stane, když v čase doručení nebudu na zadané adrese?

V případě, že vás kurýr nezastihne, vás bude telefonicky kontaktovat, aby jste si domluvili čas doručení. Proto je důležité v objednávce uvést i vaše telefonní číslo. Pokud vás nezastihne ani telefonicky, zkusí zásilku doručit další den. Zásilku však může převzít i někdo jiný.

 

Co mám dělat, když mi zásilka vůbec nepřijde?

Ihned po odeslání objednávky dostanete e-mailem oznamení o odeslání. Zásilka by Vám měla dorazit do 2 pracovních dnů. Pokud objednávka nedorazí, prosím kontaktujte nás na tel. čísle +420 604 485 433 nebo e-mailem na info@printi.cz.  

 

 

 

Můj účet

Můj účet

Moje designy

Přehled objednávek

Kontakt

 Adresa: Printi.cz, U Slovanky 9c, 18200 Praha 8

 Telefon: (+420) 604 485 433

 Email: info@printi.cz 

 

Copyright © 2015 Printi.cz, Všechna práva vyhrazena

logo